About_02_03

MISSION STATEMENT

SPREAD IDEA OF THINK SENSE

世界にセンスについて考える企業を増やすこと

パートナー企業の本質的な価値提供を分析し、明確な戦略の方向性を定め、アートな表現をもって企業の価値活動を総合的にサポートし、ブランド思考をもった企業を増やすことで社会に変革をおこす

・アートな表現とロジカルな論理を同時に実現できる希少性のあるブランドをつくり出すこと。
・部分的な解決策だけはなく、本質的で合理性のあるブランド思考が、存在価値を高くすることを証明すること。
・オープンマインドで常に新しい価値提供を取り入れ、独創的でタッチングなブランドを増やすこと。

What is the Mission statement

A mission statement defines the purpose of a company, organization, or person and should be simple yet distinctive. It should be a shared value among the employees and customers. The mission statement focuses on value and how much a company contributes to the world. We believe a mission statement should contain four essential elements: Who is your customer, What is your service or product, What is your distinctive competencies, and How much you want to do it. Our mission statement;

To create a better world with good sense, means we architect hundreds of brands, and manage the essential brand communication with strategy, creative direction, and big ideas.