Good Design is Goodwill

Paul Rand

BEES&HONEY.inc / Brand & Design Consulting Firm

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©B&H ーBrand Design Group

Crazy Wedding

We have renewed the service site of CRAZY WEDDING, who is leading Japanese concept and original wedding. The purpose of this project is to re-create the target audience, solve problems on the old site, differentiate from other companies, and increase the number of inquiries. We are in charge of developing strategic direction, information architect, key visual shooting, copy writing, web design.

About

Timeline

2017

Industry

Wedding Industry

Location

Tokyo, Japan

Goal & Objectives

01

お問い合わせ数の増加

02

ブランドイメージの向上

03

お問い合わせ品質の向上

04

顧客単価の向上

Idea & Key insight

01

キービジュアルではメインの女性を「CRAZY WEDDNIG」という人格として表現し、新郎新婦の人生を深堀り、本質的なヒアリングを行う魅力を表しています。コピーとのバランスも含め、女性のターゲットの方がその世界に浸れるかを意識し、情緒的な訴求を行っています。

02

VISUAL・INTERFACE・INTERACTIVE DESIGNも担当させていただきました。リニューアルではより大人な顧客層も狙った全体トーンを意識し、各ページのビジュアル撮影も行いました。 また、ユーザーに優雅な体験を与える目的で落ち着いた女性らしい動きにしつつも使いやすさにも考慮しています。

Information

Team

Genki Imamura

Brand Designer

Junichi Takada

Art Director

Mayuko Sakai

Designer

Kanako Kikuchi

Director

Mitsugu Takahashi

Developer

Shunsuke Imanaka

Photo director

Aya Arakawa

Assistant Photo director

Yusuke Onizuka

Photographer

AG

Hair and makeup

Nagisa Kouda

Assistant Hair and makeup

Hatsumi

Styling & Prop

Ryuki Yasui

Flower artist